Verksted og kreativitet

Superlørdag

Hver lørdag inviterer vi til aktiviteter for store og små på Meieriet bibliotek.

Bibliotekansatte med 3D-printer og VR-briller

lør 20. august 2022

Meieriet bibliotek - 1. etasje

Bli med på SUPERLØRDAG på Meieriet!

Er du usikker på hva familien skal finne på i helga?
Vi har masse gøy på lager – ting som har ligget i dvale lenge nå – og vi gleder oss til å dele det med vårt publikum.
Hele barneavdelingen blir tatt i bruk når vi byr på GAMING, 3D-PRINT, TEGNING, GJENBRUKSSØM, STOFFTRYKK, BRETTSPILL og mye mer.

Ingen lørdag blir helt lik, og biblioteket bestemmer hvilke aktiviteter vi trekker opp av hatten. Det eneste som er sikkert, er at hatten er STOR og rommer mye gøy.

Når biblioteket pakker sammen og stenger, så åpner Meieriet kino og viser familiefilm klokken 15:00. Hva med å avslutte SUPERLØRDAG med film og popcorn? (billettlink til kino på meierietkultursenter.no)

Velkommen til oss!