Litteratur og fortelling

samLES

Lyst til å oppleve noe annet enn Facebookveggen og tv-serien din? Prøv samLES for 0 kroner hos oss!

tor 4. april

Meieriet bibliotek - Ved vinduet

Meieriet bibliotek i samarbeid med Møteplassen

Flere arrangementer i denne serien

• tor 2. mai

Lukk øynene eller la være, men se for deg et bord med litt te/kaffe og kjeks der vi sitter sammen og lytter mens én av oss leser høyt. Underveis tar vi pauser og prater litt hvis vi vil, om det som skjer i teksten eller om noe vi selv har opplevd, hørt om, tanker vi får gjennom teksten og hverandre. samLES er basert på konseptet Shared reading* Vi på #verdensbestebibliotek synes det er skikkelig avkoblende, utviklende og interessant på én gang og anbefaler det til alle - også til deg som verken er spesielt glad i å lese eller prate. VELKOMMEN!

NB! Maks 10 deltakere rundt bordet! Møt opp minimum 5 minutter før:) Hvis du vil være sikker på å få plass: kontakt biblioteket så tidlig som mulig, så reserverer vi til deg:)

*https://leselederne.no/shared-reading

Flere arrangementer i denne serien