Til leseforslag

Fantasy RomanerNorrøn mytologi
Bestill

Anbefaling

Bli med inn i Kråkeslottet - hvis du tør!

"Kråkeslottets hemmelighet" har jeg knapt sett siden vi kjøpte den inn til biblioteket. Den har stort sett vært utlånt og de som leverer den tilbake er ivrige etter å få tak i fortsettelsen.

Endelig ble min tur til å bli med inn i Kråkeslottet og jeg skjønner godt hvorfor den slukes av 9 - 12 åringene for her er det skumle og mystiske ting som skjer på rekke og rad.

Adam, Tobias og Taras møte med det som lurer innenfor (og utenfor) Kråkeslottets vegger er spennende fra første øyeblikk - bli med inn hvis du tør!

Om boken

Det skjer mystiske ting på det lille stedet Trollheim. Det er skumle ting i skogen. Adam, Tara og Tobias er på vei inn i en lang og farlig natt. De må finne kråkeslottets hemmelighet og kjempe mot eldgammel ondskap for å redde verden. Det handler om vesner fra gammel mytologi og folketro, vennskap og gryende kjærlighet. Fantasy for mellomtrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.