Kick-off Sommerles // Bamseovernatting

Sosial møteplass
Barn

Vi sparker i gang årets Sommerles med bamseovernatting.

tor 1. juni 2023

Meieriet bibliotek - Hele biblioteket

1. juni sparkes årets viktigste kampanje i gang, nemlig SOMMERLES!
Årets tema for Sommerles er Natt på biblioteket - og i forbindelse med dette spennende tema så ønsker vi å invitere til bamseovernatting på biblioteket, nettopp for å se HVA som skjer på biblioteket natterstid. Underlige ting KAN skje, har vi hørt.

Kosedyrene leveres inn - ferdig stelt for natten - på biblioteket torsdag 1. juni før klokken 19:00 - da er det leggetid. De kan hentes fredag 2. juni før 15:30. Om noen bamser eller kosedyr ønsker å overnatte til lørdag, så kan de hentes mellom 11:00 - 15:00 lørdag 3. juni.

Bibliotekets egen spionansatte skal sørge for at natta blir trygg for alle de innleverte (og kanskje tar vi et bilde eller ti for å dokumentere hva som skjer ila natta).Husk å merk bamsene/kosedyrene med navn slik at vi vet hvem som eier dem.

Velkommen til Natt på biblioteket.