Bruktmarked på Meieriet

For alle

På tide å rydde i skap og skuffer?

Verktøy, sko, skiutstyr og klær

Gratis - krever påmelding

lør 6. april

Meieriet bibliotek - Fryseriet, foajé 3 og biblioteket

Send e-post til:kristin.granhus@vestvagoy.kommune.no

Vi gjentar suksessen fra i høst og inviterer på nytt til bruktmarked og kafé på Meieriet. Vi tar imot påmeldinger til det er kul på veggene. Tenkt kreativt når du rydder hjemme - det er gøy med verktøy/hageredskap/planter/leker/skiutstyr/elektronikk og selvfølgelig klær.

Du får utdelt en oppmerket plass ved ankomst. Det kan være lurt og også stille ut i høyden for mest mulig utnytting av plass. Bodplassen er gratis. Utstiller/selger må ta med bord/stativ selv for plassering av sine salgsvarer. Du bestemmer selv hvilket betalingsmiddel du bruker - men VIPPS fungerer veldig bra.

Sist ble det fort fullt, så det er lurt å være tidlig ute med å melde seg på.

Vi lager koselig kafé i foajeen, med salg av enkel kake, vafler, kaffe og saft.

Meld deg på til Meieriet bibliotek her på Facebook, på epost kristin.granhus@vestvagoy.kommune.no, mobil 48230542 eller rett og slett i skranken i vår åpningstid.