Til digitalt bibliotek

E-bøker og lydbøker

Tibi - Biblioteket for tilrettelagt litteratur

Mange vet ikke at de kan bli lånere ved Tibi. Ikke gå glipp av et veldig viktig og godt tilbud!

Logo på mørk bakgrunn: Tibi - Biblioteket for tilrettelagt litteratur

Tibi - Biblioteket for tilrettelagt litteratur (tidligere Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek) tilbyr gratis lydbøker til alle som har behov for det. Tibi tilbyr i tillegg aviser, blader og tidsskrift i lydformat samt punktskriftbøker, følebøker og ebøker. Institusjoner kan også bli lånere her, for å formidle litteratur videre til sine brukere.

Kom i gang

Alle som har vansker med å lese trykt tekst og vanlige bøker på grunn av funksjonsnedsettelse eller sykdom, kan melde seg inn i Tibi.

Ta gjerne kontakt med oss på Meieriet bibliotek, så hjelper vi deg med å finne ut om du kan blir låner, og hvordan du skal gå fram:) Husk: Alle har rett til å lese!

Sjekk medlemsvilkårene og meld deg inn!